שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.1 טפט בהשראת עיצוב פנים וינטג' Vintage Wall Vibes

טפטים בהשראת וינטג' עושים קאמבק ענק בעיצוב פנים בעכשווי. ההדפסים הצבעוניים והנועזים של שנות ה-50, ה-60, ה-70 וה-80 הם בהגדרה רטרו אבל הם יכולים ליצור אמירה בסגנון עיצוב מודרני בשימוש מושכל בכל חלל. כדי לשלב את הדפוסים התקופתיים הללו על קירות כח בכל אזור שזקוק לחיזוק צבעוני.

@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.2 עגלות בר מעוצבות Bar Carts

 

עגלת הבר הקלאסית התחילה את דרכה בשנות ה-50 וה-60 וסיפקה ניידות  נוחה למבחר של משקאות, כוסות ושאר דברים חיוניים לHappy Hour. כעת, העגלות האלגנטיות חוות קאמבק, מעובדות מחדש כדי לקשור את ההילה הקלאסית של העבר עם התכונות והאביזרים שהברמנים הביתיים של היום רוצים. לא רק שהברים המתגלגלים האלה יעילים וקומפקטיים, אלא שהם מציעים אינסוף אפשרויות להתאמה אישית ומוסיפות לעיצוב הפנים של החלל שלכם

@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.3 אושר ע"י עיצוב חדר האמבטיה Bathroom Bliss

האמבטיה עם רגלי הציפורניים הייתה סמל לאלגנטיות בחדר האמבטיה עוד בשנות ה-20, והיום זה לא שונה. בעוד אמבטיות פרי סטנדינג נסוגו אל הרקע במשך שנים רבות, כעת הם חזרו לאור הזרקורים כשדרוג יוקרתי, עם גימורים מותאמים אישית ומגוון סגנונות עיצוב פנים. כבונוס, רגליהם המורמות עוזרות לשמור על תחושת האמבטיה פתוחה ואוורירית.

 

 @behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.4 בחזרה לעולם עיצוב פנים עם פליז Back in Brass

בשנים האחרונות פרזול הנירוסטה הקריר והכסוף הופך למיושן. במקומו עולם עיצוב פנים מתחמם באמצעות פליז ונחושת שחוזרים אלינו אחרי שבלטו בעיקר בשנות ה-70 והם מציעים זוהר מנחם ע"י עיצוב פנים מתוחכם במטבח ובאמבטיה.

@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.5 פלאשבק מעצבי רהיטים Furniture Flashback

 

 

הפשטות והקווים הנקיים של רהיטי אמצע המאה עושים פריחה מחודשת בחללי עיצוב פנים מודרניים. פריטי וינטג' אלה מתעדכנים בקלות עם צבעים ועיצוב עכשווי. ריהוט זה מגלם את הקונספט "Less Is More", שעובד טוב היום בשילוב עיצוב פנים חכם בנכס באותה המידה כפי שעבד כשהופק לראשונה.
 
@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.6 חיפויי עץ Wood paneling

 

חיפויי עץ, עמוד התווך של שנות ה-60, הפך כעת למגניב ורטרו בעולם עיצוב פנים מודרני. בעוד שהפאנלים תמיד הוסיפו מרקם ועומק לחדר, כעת הם חוזרים לסיבוב נוסף וטרי של חיפויי הקיר . עיצוב חיפוי הקיר המסורתי הזה מוסיף תחושת עיצוב פנים מעודכנת עם פסים דקים יותר, משטחים חלקים יותר ושפע של צבעים ניטרליים כדי להחליף את גימורי עץ הלטקס הקשים של העבר לעיצוב בית מודרני

 
 
@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.7 ריהוט צף

 

מעצבי פנים מובילים השתמשו במזנוני כניסה מרחפים, כיורי אמבטיה תלויים, מתקנים צפים עשויים מעץ, כל אלה היו מרכיבי יסוד בחללים המודרניים של אמצע המאה. מעצבי פנים מובילים בימינו משתמשים שוב בריהוט הצף- היתרונות  ברהיטים אלו פונים גם לרגישויות של עיצוב פנים במאה ה-21. בעזרת מזנון תלוי, שידת לילה תלויה או כל רהיט תלוי שתרצו ניתן ליצור עיצוב בית מודרני ומראה נקי ועכשווי.

 
 
@behance קרדיט

שמונה טרנדים עיצוב פנים רטרו

NO.8 יופי גולמי

הריסות מלחמת העולם השנייה הוחלפו במהירות בקונסטרוקציות בטון מחוספסות שנולדו מבית הספר הברוטליסטי לארכיטקטורה לאחר המלחמה, אותה תקופה העדיפה עיצוב פרקטי ולא מעוטר של בטון יצוק, אבן וזכוכית. במהלך חמש השנים האחרונות, הסגנון הזה עשה תחייה מחודשת ע"י סגנון עיצוב פנים מודרני בגלל הנצחיות של החומרים שכמעט ובלתי ניתנים להריסה והאלגנטיות הבלתי מתפשרת שלהם. את אמת החומר- עיצוב פנים בו רואים את החומרים במצבם הטבעי והלא מעובד- ניתן לראות במטבחים, בברים, במשטחי האבן, בשולחנות הקפה עם משטחי הזכוכית ועוד.

 
 
@behance קרדיט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *