שישה טיפים על עיצוב פנים משרדים

NO.1 התאורה כאומנות

כיום, תאורה נחשבת כאומנות לכל דבר, סביבות עבודה יפות, נעימות ומרגיעות גורמות לנו לרצות לשהות בהן- התאורה משחקת כאן תפקיד משמעותי- כמרכיב עיצוב פנים אומנותי בפני עצמו.

 

בעיצוב משרדים, עיצוב חדרי מנהלים ועיצוב סביבות עבודה שבהם אנשים שוקעים בניירת, קוראים הרבה, כותבים הרבה, נדרשים לפוקוס מלא בעבודה, עוסקים בתחומים הדורשים מוטוריקה עדינה- תצטרכו עיצוב פנים חכם בעזרת אור ממוקד- שישמור על העיניים שלכם מפני מאמץ יתר ויעזור לכם לשמור על עירנות וריכוז לזמן ארוך יותר- אור ממוקד צריך להימצא קרוב לגופכם ועל כן עדיף שיבקע ממנורת לד שכמעט ואינה מתחממת.

@behance קרדיט

שישה טיפים לעיצוב משרדים

NO.2 טפטים מותאמים אישית

 

הטפטים שהיו פופולריים בעיצוב פנים בעבר חזרו להיות טרנדים. בעזרת טכנולוגיית ההדפסה העכשווית ומגוון החומרים הקיימים נפתח בפנינו עולם רחב של אפשרויות להדפסות על חיפויי הויניל הדקורטיביים- הטפטים. ע"י עיצוב פנים חכם ניתן להדפיס על חיפויי הויניל כל גרפיקה שנרצה בהתאמה אישיתי למשרד שלכם. ניתן לשלב טקסטים, משפטי השראה ומוטיבציה, צילומים, איורים וכל אלמנט שרק נרצה.

@behance קרדיט

שישה טיפים לעיצוב משרדים

NO.3 הכניסו אור

הימנעו מצפיפות, אפשרו לאור להיכנס פנימה וכמה שיותר- אור השמש עוזר למוח להפריש סרטונין ועל כן הוא תורם לריכוז, לרוגע ומשפיע לטובה על רמת האושר שלנו. האור הטבעי הוא חומר הגלם החשוב ביותר בכל מחשבה התחלתית של עיצוב פנים

 

 @behance קרדיט

שישה טיפים לעיצוב משרדים

NO.4 אל תפחדו להשתמש בצבע בעיצוב פנים

 

🟤חום – אמינות וקשר למסורת. 

🔵כחול – מרגיע. כחול כהה מראה ניסיון והצלחה.  

🌐כחול בהיר- ידידות. 

🔴אדום – מרגש. מקושר לכוח, כעס, ותשוקה. 

👛ורוד – נשיות צעירה. משחק ותום. 

🟠כתום – מזמין ומלא אנרגיה. משדר דינמיות. 

🟡צהוב – מחיה. מקושר לחום ולשמחה. צהוב בהיר מתאים מאוד לילדים. 

🟢ירוק – רגוע וממלא בחיים. ירוקים כהים מקושרים לכסף. הירוקים הבהירים מקושרים לאביב ולמרגוע, כנות, ומוסריות.

🟣סגול – אצילות. סגול עמוק מרמז על עושר ותענוגות. סגול בהיר קשור לרומנטיקה.

@behance קרדיט

שישה טיפים לעיצוב משרדים

NO.5 השתמשו בעיצוב פנים מיתוגי

 

 

כשמדובר בעיצוב  עסק עיצוב משרדים עיצוב קליניקה ואפילו עיצוב משרד קטן צריך להתייחס למה שמבדיל את העסק מהמתחרים, הלוגו, הפונטים ולוחות הצבעים הם היבטים חשובים שיוצרים את הייחודיות של מיתוג העסק.

עיצוב חלל העסק משקף את המראה והתחושות הכללים של העסק, מעורר רגשית את כל מי שנכנס פנימה, יוצר תמונה הרמונית עם המותג ומקדם את הקשר שהלקוחות מרגישים עם העסק

אז בעצם, עיצוב פנים מיתוגי:

  1. עיצוב המשקף את התחושות הכלליות של העסק

  2. עיצוב המעורר רגשית את כל מי שנכנס לחלל

  3. עיצוב העובד ביחד עם הלוגו

  4. עיצוב פנים המשפר את העסק

 
@behance קרדיט

שישה טיפים לעיצוב משרדים

NO.6 עיצוב פנים בסביבת עבודה היברידית

 

מודל היברידי של מקום העבודה הוא סוג של סביבת עבודה שמשלב עבודה מרחוק ועבודה מהמשרד. במקום עבודה היברידי טיפוסי, חלק מהעובדים או כולם בוחרים איפה ומתי לעבוד, ומחלקים את זמן העבודה בין הבית למשרד מרכזי. המפתח לעיצוב פנים ותכנון בסביבה זו הוא שימוש בעיצוב פנים ותכנון חכם המתמקד בגמישות, שילוב טכנולוגיה ושימוש בחומרים הנכונים תוך מתן אפשרות להתאמה אישית והתאמה לשינויים עתידיים.

@behance קרדיט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *