מתי לקחת מעצבת פנים No.1

באופן אידיאלי, יש להתחיל את התהליך עם מעצבת פנים מומלצת לפחות שלושה חודשים לפני מועד המעבר המתוכנן לדירה החדשה ואם מדובר בשיפוץ אז  עדף יותר משלושה חודשים כמה שמתאפשר . בדרך זו, תוכלו להקדיש זמן רב לתכנון החלל כך שיענה על כל דרישותיכם בהתאם לאיפיון הצרכים והדרישות שלכם שתעשה מעצבת פנים מומלצת.
וכן, לעבור לבית חדש  או משרד חדש זו עבודה שלעיתים יכולה להיות מאיימת ללא ליווי מקצועי.
אם אתם בונים בית והבנייה נמצאת בשלב הסיוד, או מתכננים עיצוב משרד ברמת המעטפת  [לפני  הריצוף] תוכלו לפנות למעצבת פנים מומלצת שכן היא תעזור לכם בכל שינוי קל כמו מיקום חכם של  נקודות חשמל, מים ו ודברים חשובים נוספים כך שעיצוב בית או עיצוב משרד יהיו בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

קרדיט: Warmly Decor

מתי לקחת מעצבת פנים No.2

אם יש לכם מקום נפלא ואתם רוצים שעיצוב הפנים ישקף את הצרכים שלכם ויעודד אפקטיביות ופרודוקטיביות במקומות שצריך [ למשל בעמדות עבודה ביתיות] וחמימות ונינוחות במקומות שצריך [צלמשל בחדרי השינה] אז להתחיל את התהליך עם מעצבת פנים מומלצת זו הדרך הטובה ביותר עבורכם. מעצבת פנים מומלצת עוזרת לכם להתאים את כל הדרישות והחלומות שלכם למרחב שלכם בבית או במשרד ועושה את כל העבודה יחד איתכם כך שעיצוב הפניפ יתאים לכם בצורה מדוייקת  החל מהגדרת הסגנון העיצובי, הקונספט העיצוב ותכנון חלוקת החלל והעמדת הריהוט ועד להנחיות הקבלן ואנשי המקצוע.

קרדיט: Shein

מתי לקחת מעצבת פנים No.3

כשיש לכם רעיונות וחלומות ואתם צריכים עזרה כדי לבצע אותם ברמה םרקטית ויעילה.

אם אתם רוצים שהבית שלכם ישקף אתכם ויש לכם חזון שבו אתם יודעים איך הבית יראה, אך אתם מתקשים להפוך אותו למציאות, מעצבי פנים מומלצים יחברו בין הרעיונות שלכם ליצירתיות שלהם כדי ליצור את המציאות ע"י דגש על הדברים הנכונים ותכנון יעיל של החלל. מחיר מעצב פנים הוא על בסיס שעתי או על בסיס פרויקט.

קרדיט: Westel

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *