No.1

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

הגדרת יעדים ותיאום לטווח הקצר

נניח שיש לכם טעם מעולה וללא דופי אך חסרה לכם תוכנית פעולה טובה מעצבת פנים מומלצת ומקצועית תבנה את תהליך העיצוב בצורה חכמה, תכין רשימת מחירים והערכת תקציב בשתי פעימות – בניית ההערכת התקציב של השיפוץ או הלבשת הבית או המשרד בפעם הראשונה בזמן תכנון הסקיצות [האופציות של חלוקת החלל והעמדת הריהוט] והפעימה השניה של בניית הערכת התקציב אחרי שיש לנו תוכנית סופית מגובשת. מעצבת פנים מומלצת תסייע לכם בעת מכרז הקבלנים עד בחירת הקבלן הטוב ביותר הן מבחינת מחיר והן מבחינת טיב עבודתו.
בזמן שהקבלן יתחיל את עבודותיו בשטח, מעצבת פנים מומלצת יחד איתכם תבנה עבורכם את התוכניות לשאר בעלי המקצוע- תכנון ומפרטי אלומיניום, תוכניות נגרות, תוכניות מטבח, תוכניות שיש ומשטחי עבודה, תוכניות ריצוף ופרקט ועוד. מעצבת פנים מומלצת תוכל לפרש את החלומות  שלכם לתכניות מוחשית, להעריך מה אפשרי בחלל שלכם, לייעץ לכם לגבי הדברים העיקריים שעליהם תצטרכו להוציא את כספכם והיכן לחסוך. היא תוכל לזהות בקלות את מה שעובד ולא עובד בביתכם, היא תוכל לראות את התמונה המלאה תוך כוונון עדין של הפרטים.בעזרת ייעוץ של מעצב פנים  תוודאו שהחלל שלכם  מתאים לאורח החיים שלכם (כלומר ילדים, חיות מחמד, בישול, אירוח וכד')  מעצבת פנים תציע לכם ריהוט במחירים מתאימים לתקציב תוך כדי שהיא מביאה את האסתטיקה האישית שלה ואת הצרכים שלכם לידי ביטוי.

קרדיט: home-designing

 No.2

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

מבט מגובש

לזוגות יכולים להיות רעיונות מנוגדים מאוד לגבי האופן שבו הם רוצים שייראה ביתם, זה מקבץ של כל הצרכים והרצונות של כל אחד מהם. מעצבת פנים מומלצת תוכל לחבר בין כל המידע הזה וליצור תכנון שנעים לשני הצדדים. היא תוכל למזג בין מומחיות, סגנונות ופונקציות שונות לעיצוב פנים של מרחב מלוכד אחד.

קרדיט: shake my blog

 No.3

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

מרחב ייחודי

מעצבת פנים מומלצת עובדת עם ספקים, אנשי מקצוע ובעלי מלאכה בעלי ניסיון חיובי והמלצות, בעזרת שילוב המוחות של מעצבת פנים מומלצת ואנשי מקצוע איכותיים ניתן ליצור
תוצאות טובות יותר ממה שניתן היה לדמיין מכיוון ששילוב מוחות איכותי זה  יודע להביא לידי ביטוי נגיעות מיוחדות שגורמות לחדר להרגיש מלוטש. מעצבת פנים מומלצת תדייק את הייחודיות של הבית או הנכס בהתאם לצרכים של הלקוחות.

קרדיט: sico paints

 No.4

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

חסכון בזמן וכסף

הימנעו מטעויות יקרות על ידי רכישת רהיטים ואביזרים לא נכונים (גודל לא נכון, צבע, איכות וכו'). מעצבת פנים מומלצת תוכל לבחור את הריהוט הנכון לחלל, לאשר שהפריטים עשויים מחומרים איכותיים ולהבטיח את אמינות הספקים.
מעצבת פנים מומלצת בקיאה בחומרים וחוסכת לכם את הזמן לחפש את הפריטים בעצמכם. מעצבת פנים מומלצת תסייע  לכם כיצד להוציא את הכסף בחכמה – בדברים החשובים ביותר.

קרדיט: decor.by.dp

 No.5

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

הנחיית פרוייקט

מעצבת פנים מומלצת תנחה את בעלי המקצוע למרות שהתוכניות שלה מאוד מפורטות, היא לא תשאיר מקום לפרשנות ותגיע לשטח להנחות את אנשי המקצוע כדי להבטיח שהדברים יעשו בהתאם לתוכניות (לדוג' תגיע יחד עם הרצף בזמן הנחת המרצפת הראשונה, תתאם עם הקבלן לסימון מחיצות הגבס/ הבלוקים בשטח, תגיע עם החשמלאי לסימון נקודות חשמל תגיע עם האינסטלטור לסימון נקודות המים וכד' ). 

קרדיט: Sherylleysner

 No.6

האם כדאי לקחת מעצבת פנים

חשיבה יצירתית

מעצבת פנים מומלצת ומיומנת תמלא הצרכים שלכם בעזרת שנים של מומחיות והכשרה. מעצבת פנים מומלצת רואה את הדברים קצת אחרת מהלקוחות ברגעים שהיצירתיות שלה משתלטת עם פתרונות ייחודיים למרחבים קשים. מעצבת פנים מומחית מומלצת  הינה בעלת מיומנות לדחוף את הפרויקט תוך היצמדות לצרכים שלכם. אם אתם רוצים עיצוב שיהווה השתקפות אמיתית
של בני הבית שכרו מעצבת פנים מומלצת.
עיצוב פנים טוב לא רק משקף את הסגנון והאישיות שלכם אלא גם גורם למרחבים להיות פונקציונליים ומלאי חיים
ע"פ הצרכים שלכם.

קרדיט: Sergey Krasyuk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *