No.1  עיצוב פנים מפתיע 

קיר טחב – Moss wall

 

כולם אוהבים קירות צמחיה ירוקים בימינו – אך לא לכולנו יש את הזמן או המרחב לטפל בהם. מה נוכל לעשות כדי להכניס פנימה קצת תחושה של חוץ ? רבים נרתעים מעלויות ההשקיה והתחזוקה של קירות צמחייה ירוקים. בעזרת הטחב שנשמר באופן טבעי ובר-קיימא , ניתן להביא את תחושת הטבע למגוון רחב של חללי פנים ללא השקייה ותחזוקה

קרדיט: Ateliermchu

No.2 עיצוב פנים מפתיע 

טחב מאניה – MOSSMANIA

 

במהלך שבוע העיצוב במילאנו 2016 , MOSSMANIA פתחה את אולם התצוגה הראשון שהוקדש כולו למוצרי פנים העשויים “טחב נורדי” – שהוא למעשה סוג של חזזית. החל משולחנות ועד למנורות קיר, החומר תפס את מרכז הבמה כמשאב מתחדש ללא תחזוקה עם הבטחה חדשה לחללי פנים. החומר ה100% טבעי נעשה מתאים ליישומים פנימיים. הטחב מיובש ומטופל בחומר משמר טבעי

 

קרדיט: Innerspace Cheshire

 

 No.3 עיצוב פנים מפתיע 

לטחב אין שורשים – Moss has no roots

 

לטחב אין שורשים, במקום זאת, יש להם חוטי תאים. למרות שהטחב חיי בכל העולם, שלא כמו שורשי מרבית הצמחים, חוטי התאים מאפשרים לטחב להיצמד לסוגים רבים ושונים של משטחים.

קרדיט: pinterest

 

 No.4 עיצוב פנים מפתיע 

שיגעון הטחב ביפן – The moss-craze in Japan

 

התרבות היפנית מאוד מעניינת ולפעמים קצת מוזרה למתבונן מבחוץ. במהלך השנים האחרונות יפנים רבים נעשו אובססיביים לטחב. לא רק שזה מרכיב בסיסי בגנים היפניים המסורתיים, לאחרונה גם טיולים, משקאות ותכשיטים משולבים טחב הפכו פופולריים מאוד. תוכלו לקנות טבעות שיש בהן טחב במקום אבנים. עבור נשים יפניות צעירות האהבה לטחב הפכה לחלק מזהותן. צעירות אלו מכנות את עצמן “בנות טחב” ומארגנות אירועים בנושא טחב.

קרדיט: Centro

 

No.5 עיצוב פנים מפתיע 

אות טחב – Moss letter

 

כיתוב טחב אמיתי. הטחב ידידותי לסביבה, אורגני, טבעי ובר קיימא. הוא עובר תהליך של ניקוי ושימור. יש לו מראה טבעי מאוד אך הוא אינו דורש תחזוקה ולכן אין צורך בהשקיה, באדמה או באור השמש הוא לעולם לא יתייבש או יימוג והוא מאוד שמח בתוך הבית.

קרדיט: pinterest

 

 No.6 עיצוב פנים מפתיע 

לוגו טחב – moss logo

 

Wix השלימה את עיצוב הפנים של המשרד והמרכז הטכני החדש במיאמי ביץ’, פלורידה. פרטי העיצוב כוללים רצפות בטון מלוטשות, תקרות חשופות פתוחות, גווני עץ וקירות טחב ירוקים. הטחב הירוק בכניסה למשרדים מציג את הלוגו של Wix, כך הוא מכניס את החוץ פנימה.

קרדיט: Artisan Moss

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *